Twój portal informacji medycznej

Oceń nasz portal

Jak podoba Ci się nasza nowa strona internetowa?



Głosowanie i oglądanie wyników są dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zaloguj się.

Aktualizacja bazy 2024-04-16 01:47:08

Tagi: reklama leku

Koniec „białych fartuchów” w reklamach wyrobów medycznych
14:19 12 LIP 20230

Koniec „białych fartuchów” w reklamach wyrobów medycznych

Z dniem 30 czerwca zakończył się okres przejściowy dotyczący wymogów, jakie muszą spełniać reklamy wyrobów medycznych. Od 1 lipca zabronione jest wykorzystywane w nich wizerunku i autorytetu lekarzy, pielęgniarek, farmaceutów i innych zawodów medycznych. Jak informuje portal Mgr.farm, nawet 2 mln...

11:52 19 WRZ 20163

Prezydium NRL ws. reklamy leków, wyrobów medycznych oraz suplementów diety

Zdaniem NRL, należy rozważyć wprowadzenie w Polsce zakazu reklamy leków dostępnych bez recepty, wyrobów medycznych oraz suplementów diety. 16 września Prezydium Naczelnej Rady Lekarskiej przyjęło stanowisko w sprawie reklamy leków, wyrobów medycznych oraz suplementów diety. NRL stwierdza w nim, iż...

07:59 08 WRZ 20160

GIF: reklama szczepionki wzbudza uczucie strachu i zagrożenia

Główny Inspektor Farmaceutyczny nakazał zaprzestanie emisji spotu telewizyjnego zachęcającego do szczepień przeciw pneumokokom. Zdaniem GIF w rzeczywistości jest to reklama szczepionki Prevenar 13, a spot nieodpowiednio przedstawia wskazania do stosowania leku i powoduje lęk. W spocie, który...

14:24 27 KWI 20150

Izby lekarskie karzą medyków za udział w reklamach

W całym kraju okręgowi rzecznicy odpowiedzialności zawodowej prowadzą postępowania wobec lekarzy występujących w reklamach radiowych i telewizyjnych - informuje Rzeczpospolita. Prawo zabrania lekarzom reklamować produkty lecznicze.

12:44 10 LIP 20146

Reklama ibupromu zakazana

Spółce USP zdrowie GIF nakazał natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy audiowizualnej Ibupromu. Zdaniem GIF-u informacja „nawet rozsadzający ból głowy” możne naruszać przepis, zgodnie z którym reklama produktu nie może wprowadzać w błąd i powinna...