A wśród nich: interaktywny grafik pracy, moduł przeprowadzania wizyt z możliwością wystawiania e-recept i e-zwolnień, konto pacjenta z funkcją zdalnego umawiania wizyt, mobilną wersję programu pozwalającą wygodnie pracować także wtedy, gdy lekarz nie ma dostępu do komputera. Szczegóły w artykule.

Kontynuujemy serię artykułów poświęconych funkcjonalnościom Gabinetu drWidget. Pierwszy tekst poruszający tę tematykę znajdziesz tutaj.

Przypomnijmy krótko: Gabinet drWidget to program do prowadzenia małych i dużych placówek medycznych. Można z niego korzystać zupełnie za darmo, w dowolnym miejscu i czasie – wystarczy zalogować się na swoim koncie pod adresem www.drw.pl. Liczne funkcjonalności i udogodnienia, w które został wyposażony program, sprawiają, że jego użytkownicy pracują szybko, wygodnie i efektywnie, oszczędzając nawet do 20% czasu dziennie. Poniżej prezentujemy kilka z tych funkcjonalności.

Grafik pracy placówki

Zaawansowany i wielofunkcyjny, a przy tym prosty i intuicyjny w obsłudze. Pozwala w przejrzysty sposób organizować pracę w placówce. Pacjenci, posiadający konto w programie, mogą zdalnie umawiać wizyty.

Moduł przeprowadzania wizyt

Maksymalnie usprawniający ten proces. Zapewnia dostęp do wszystkich danych o pacjencie, w tym m.in. do informacji o ostatnio przepisanych mu produktach leczniczych, zażywanych lekach stałych, alergiach, szczepieniach, chorobach zakaźnych itp. System automatycznych podpowiedzi pomaga lekarzowi szybko uzupełnić wywiad medyczny, sporządzić zalecenia, wystawić e-receptę i e-zwolnienie.

Konto pacjenta

Spełni oczekiwania najbardziej wymagających osób. Konto pozwala zdalnie umawiać wizyty lekarskie, przeglądać historię przebytych chorób, informacje o zaplanowanych i wykonanych zabiegach, wyniki badań i pomiarów. Tutaj pacjent znajdzie także swoje faktury.

Mobilny Gabinet drWidget

Dla lekarza i pacjenta. Wersja dla lekarza oferuje wszystko, co niezbędne użytkownikowi, aby mógł wygodnie pracować nawet wtedy, gdy nie ma dostępu do komputera (np. podczas wizyt domowych). Wystarczy pobrać aplikację na telefon, aby zarządzać czasem pracy oraz sprawnie przeprowadzać wizyty. Mobilny Gabinet drWidget pozwala także digitalizować dokumenty, weryfikować dane w systemie eWUŚ oraz podpisywać elektronicznie niektóre dokumenty (np. zgodę na przetwarzanie danych osobowych).

Wersja dla pacjentów umożliwia zdalne umawianie wizyt, dodawanie pomiarów ciśnienia i wyświetlanie ich na przejrzystym wykresie. Dba także o regularność terapii pacjenta, przypominając mu o konieczności zażycia kolejnej dawki leku.

Chcesz wiedzieć, co jeszcze oferuje Gabinet drWidget? Wejdź na stronę www.drw.pl i wypróbuj możliwości programu, korzystając z jego wersji demonstracyjnej. Zapraszamy!