Taką możliwość daje swoim użytkownikom Gabinet drWidget. Nowy moduł udostępniony w programie pozwala wystawiać e-zlecenia na zaopatrzenie medyczne i wysyłać je do Narodowego Funduszu Zdrowia.
Elektroniczne zlecenie pomaga uniknąć błędów oraz przyspiesza proces ubiegania się o dofinansowanie. Jak wystawić takie zlecenie? Prześledźmy proces na przykładzie Gabinetu drWidget, bezpłatnego programu do prowadzenia EDM i kompleksowego zarządzania placówką medyczną.
Zanim wystawisz pierwsze e-zlecenie...
Musisz uzyskać dostęp do systemu: https://ezwm.nfz.gov.pl. Następnie, jeśli jesteś już użytkownikiem Gabinetu drWidget, swoje indywidualne dane do logowania wprowadź do programu. Możesz to zrobić w dwóch miejscach:
- ustawienia placówki -> NFZ -> ustawienia -> e-zlecenia albo
- edytuj profil -> systemy NFZ -> e-zlecenia
Jeśli jeszcze nie masz konta w programie, załóż je za darmo tutaj https://drw.pl/secure/contact_form/.
Jak wystawić e-zlecenie w Gabinecie drWidget?
W tym celu, przeprowadzając wizytę, przejdź do zakładki “Formularze”, sekcji “e-zlecenia”. Kliknij w zielony przycisk “Nowe e-zlecenie”, wybierz rodzaj wyrobu medycznego i uzupełnij formularz, który się pojawi. Po naciśnięciu pola “Utwórz e-zlecenie i wyślij” system prześle do NFZ e-zlecenie w postaci pliku .xml.
Moduł e-zleceń jest dostępny dla użytkowników, którzy mają podpisaną umowę z NFZ.
Co jeszcze może zaoferować Gabinet drWidget?
Wszystko, czego potrzebuje lekarz w codziennej pracy. Czyli przede wszystkim interaktywny grafik pracy, moduł przeprowadzania wizyt (stacjonarnych i online) z szybkim dostępem do karty i dokumentów pacjenta, paneli e-recept, e-zwolnień i e-skierowań. W obowiązkach administracyjnych pomagają użytkownikowi moduły raportowy i rozliczeniowy, a w czasie wizyt domowych - aplikacja mobilna z funkcją wystawiania e-recept.
Jeśli jeszcze nie znasz Gabinetu drWidget, to koniecznie przetestuj jego wersję demonstracyjną na stronie www.drw.pl.
Komentarze
[ z 0]