Wracamy po przerwie świąteczno-noworocznej i na początek proponujemy Ci, abyś przyjrzał się ustawieniom ogólnym aplikacji MyDr EDM, dzięki którym dostosujesz program do swoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

Jak przejść do ww. ustawień? Po zalogowaniu się do programu na stronie edm.mydr.pl kilknij w swój login widoczny w prawym górnym rogu ekranu, a następnie w “Edytuj profil”. Z menu po lewej stronie wybierz “Ustawienia ogólne”. Zostały one podzielone na trzy grupy; poniżej opisujemy pokrótce każdą z nich.

  1. Ustawienia ogólne

Tutaj dostosujesz podstawowe parametry programu do swoich potrzeb - zdecydujesz m.in. o długości sesji i kolorze grafiku, włączysz/ wyłączysz powiadomienia o wygasającym haśle oraz pojawianie się komunikatów o nowych funkcjonalnościach zaraz po zalogowaniu do MyDr EDM. W ustawieniach ogólnych zezwolisz aplikacji mobilnej na dostęp do danych i zdefiniujesz separator wykorzystywany przy wyklikiwanych podpowiedziach. Zdecydujesz też, czy chcesz mieć wgląd w materiały edukacyjne udostępnione przez innych użytkowników i czy anulowane wizyty mają być wyświetlane na liście wizyt.

  1. Powiadomienia o wizycie

W tej sekcji włączysz/ wyłączysz powiadomienia o wizytach umówionych przez personel oraz pacjentów. Powiadomienia mogą być wysyłane w formie wiadomości e-mail i komunikatu PUSH od aplikacji mobilnej.

  1. Centrum powiadomień

Jak sugeruje nazwa, można tutaj skonfigurować komunikaty pojawiające się w centrum powiadomień. Dotyczą one raportów otwartych wizyt i wykonanych pomiarów w MyDr, wygasających certyfikatów, integracji i hasła. Centrum powiadomień może również informować użytkownika o ostatnich wynikach badań laboratoryjnych, konieczności uregulowania płatności za usługę Wirtualnej Recepcji, stanie pakietu SMS czy prośbie pacjenta o udostępnienie grafiku.

***
Gdy już zaznaczysz w programie swoje preferencje w zakresie ustawień ogólnych, przyjrzyj się bazom informacji medycznych dostępnym w programie MyDr EDM. Właśnie o nich będzie następna lekcja naszego kursu!