Od 1 lipca obowiązuje nowy wykaz leków refundowanych. Korzystaj wyłącznie z aktualnych baz informacji medycznych, takich jak Receptariusz Lekarza Praktyka LEKsykon i Baza Leków od LekSeek Polska. Szczegóły znajdziesz w artykule. Tam też dowiesz się, jakie nowości w ostatnim czasie pojawiły się w naszej ofercie.

Lipcowa lista refundacyjna uwzględnia 63 nowe produkty, w tym 46 produktów leczniczych w ramach listy aptecznej, 7 – w ramach katalogu chemioterapii, 9 – w ramach programów lekowych oraz 1 środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego w ramach listy aptecznej. Wszystkie zmiany zaistniałe na liście zostały uwzględnione w oferowanych przez nas produktach, tj. Receptariuszu i Bazie Leków.

Receptariusz Lekarza Praktyka LEKsykon już od 15 lat pomaga lekarzom w codziennej pracy. Zawiera kompletną, aktualną listę leków Rx, a także wybranych preparatów OTC, SD i wyrobów medycznych. Dane przedstawione są w przejrzystych, łatwych do odczytania tabelach oraz posiadają objaśnienia. Zaletą Receptariusza jest także poręczny rozmiar: 162 x 97 mm. Publikację można zamówić, dzwoniąc pod numer 723 700 700 albo 350 00 06. Sympatyków elektronicznej wersji Receptariusza odsyłamy na stronę www.leksykon.com.pl, do zakładki „Materiały do pobrania”. Tam znajduje się plik w formacie PDF, do pobrania zupełnie za darmo.

Jak co 2 miesiące, porefundacyjną aktualizacją została objęta Baza Leków od LekSeek. Przypominamy, że oferuje ona ponad 17 tys. szczegółowych opisów produktów leczniczych, suplementów diety i dermokosmetyków. Osoby zainteresowane znajdą tu informacje na temat składu produktu, jego działania, interakcji, wskazań, przeciwwskazań, ostrzeżeń specjalnych, uwag, sposobu stosowania, stopni odpłatności (100%, 50%, 30%, bezpłatne, ryczałt) itp.

Baza Leków dostępna jest w formie aplikacji mobilnej (na urządzenia z systemem operacyjnym iOS i Android), na stronach www.leksykon.com.pl, www.apptekarz.pl i www.pielegniarkom.pl, a także w programach do prowadzenia placówek medycznych: Gabinecie drWidget i dr100. Podlega ona zarówno aktualizacji porefundacyjnej, jak również bieżącej, związanej np. z pojawieniem się nowych produktów bądź wycofaniem ze sprzedaży konkretnych preparatów.

Zgodnie z zapowiedzią, przypominamy także o nowościach w naszej ofercie. Niedawno uruchomiliśmy „Wirtualną recepcję”. To idealne rozwiązanie dla osób, które nie mają czasu samodzielnie prowadzić recepcji swojej placówki, a zatrudnienie pracownika byłoby dla nich zbyt dużym kosztem. Już teraz mogą powierzyć prowadzenie „Wirtualnej recepcji” swojej placówki medycznej zespołowi Call Center LekSeek Polska. Odbieramy telefony od pacjentów: umawiamy wizyty, odwołujemy je i przekładamy terminy. Jesteśmy do dyspozycji interesantów codziennie, od poniedziałku do piątku, od 7.00 do 20.00. Więcej informacji na temat „Wirtualnej recepcji” znajdziesz w tym artykule.

Druga nowość pojawiła się w mobilnej wersji programu dr100, służącego do prowadzenia gabinetów i klinik stomatologicznych. Wspomnianą nowością jest możliwość zmiany języka z polskiego na angielski w formularzu pełnego dodawania pacjenta do systemu oraz w wywiadzie medycznym.

Nie znasz jeszcze dr100? Aplikacja mobilna została wyposażona w najważniejsze dla lekarza funkcjonalności, pozwalające mu pracować szybko i wygodnie nawet wtedy, gdy nie ma dostępu do komputera. Wystarczy komórka, by planować czas pracy i umawiać wizyty w placówce. Korzystając z aplikacji, lekarz przejrzy dane i dokumenty pacjentów, a także pobierze ich karty. Bez trudu doda nowego pacjenta i przeprowadzi szczegółowy wywiad medyczny. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o dr100, przeczytaj ten artykuł.

Zachęcamy Cię także do odwiedzenia facebookowego profilu Gabinetu drWidget. Znajdziesz tam istotne nowinki ze świata medycyny i farmacji, poznasz najnowsze funkcje dostępne w Gabinecie drWidget, skomentujesz posty i podyskutujesz z innymi użytkownikami programu.