Materiały o tematyce zdrowotnej, najważniejsze informacje z życia przychodni i nie tylko - takie możliwości daje drNews, który już dziś może zagościć w Twojej placówce.
Firma LekSeek stawia na drNewsa - projekt, który podnosi prestiż placówki medycznej. To nowoczesny serwis informacyjny, w ramach którego, na 40-calowych ekranach, wyświetlane są materiały o tematyce zdrowotnej dedykowane pacjentom. To jednak nie jedyne informacje, jakie pojawiają się w drNewsie. - Wśród nich są treści tworzone przez redakcję LekSeek, takie jak: najważniejsze krajowe wiadomości medyczne, informacje praktyczne dotyczące przygotowania pacjenta do badania, kalendarz pyleń, komunikaty z MZ, ciekawostki i pojęcia związane ze zdrowiem czy też prognoza pogody - wymienia Magdalena Waśniowska, koordynatorka projektu drNews.
Być bliżej pacjenta
Sam projekt narodził się w 2019 roku, wtedy też firma wystartowała z pilotażem, w który zaangażowało się kilkanaście placówek medycznych z całej Polski. Magdalena Waśniowska nie ukrywa, że inicjatywa przerosła jej najśmielsze oczekiwania. - DrNews pokazał, że jest zapotrzebowanie na nowoczesne rozwiązania IT. Dzięki temu placówki nie tylko leczą, ale także poszerzają wiedzę Polaków na temat zdrowia. To pokazuje, że przychodnie chcą podnosić jakość swoich usług i być bliżej pacjentów - zaznacza Magdalena Waśniowska. I dodaje: Teraz, po takim odzewie, ruszamy pełną parą. Placówki mogą liczyć na wsparcie naszego działu IT oraz helpdesku, który odpowie na wszelkie zapytania.
Kooperacja z organizacjami lekarskimi i pacjenckimi
Prestiżu systemowi informacyjnemu dodają organizacje zrzeszające lekarzy i pacjentów, które dostarczają własny content. - Wspólnie podejmujemy działania edukacyjne z zakresu profilaktyki, diagnostyki chorób, ich objawów oraz możliwości leczenia. Liczę, że taka kooperacja m.in. pokaże, jak ważna jest profilaktyka, obali mity dotyczące zdrowia, zwiększy świadomość zdrowotną społeczeństwa, co ostatecznie przełoży się na lepszy styl życia Polaków - wyjaśnia Magdalena Waśniowska.
Czas antenowy dla placówki
Warto podkreślić, że drNews to nie tylko treści edukacyjne i materiały tworzone przez redakcję LekSeek. Placówka medyczna, która dołączy do projektu, będzie miała własny czas antenowy. Co to znaczy? - To czas, który przychodnia będzie mogła wykorzystać w dowolny sposób. Tym samym zapewniamy jej interaktywną powierzchnię do emitowania m.in. grafiku pracy, ważnych informacji na temat placówki czy też lekarzy w niej pracujących - wyjaśnia Magdalena Waśniowska, koordynatorka projektu drNews. I dodaje: Ośrodkom zdrowia gwarantujemy pełne wsparcie i pomoc graficzną w przygotowaniu materiałów.
>>> CZYTAJ TAKŻE: DrNews poszerza ofertę edukacyjną
Materiały zamieszczane w drNews mogą być w formie statycznej lub wideo. I tak dla przykładu, nieruchome grafiki są wyświetlane na ekranie przez 60 sekund, zaś pliki wideo mogą trwać nawet 120 sekund. - Dostarczając narzędzia i rozwiązania IT do wyświetlania treści o tematyce zdrowotnej i okołomedycznej, umożliwiamy nowoczesny sposób prezentacji produktów, ważnych wydarzeń czy też usług. W związku z tym komunikacja jest w pełni dynamiczna i pozwala na szybkie zmiany treści, co nie jest możliwe np. przy plakatach, ulotkach - podsumowuje Magdalena Waśniowska.
Jeśli jesteś zainteresowany obecnością drNewsa w swojej placówce, to koniecznie skontaktuj się z nami mailowo drnews@lekseek.com lub telefonicznie (22) 266 80 84. Możesz także napisać do nas za pomocą formularza, który znajduje się na stronie internetowej drnews.pl.
Komentarze
[ z 0]