Umożliwia między innymi: konsultacje z lekarzem przez wideoczat, przedłużanie recept bez wychodzenia z domu i umawianie wizyt przy użyciu aplikacji mobilnej. Poinformuj pacjentów o platformie medycznej MyDr, aby mogli kompleksowo zadbać o swoje zdrowie, wykorzystując rozwiązania telemedycyny.

Platforma, dostępna pod adresem mydr.pl, jest zintegrowana z Gabinetem drWidget, czyli programem do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej i zarządzania placówką medyczną. Lekarz zalogowany na swoim koncie w Gabinecie drWidget łączy się z pacjentem zalogowanym na platformie MyDr poprzez wideoczat. Przeprowadza wywiad medyczny, w razie potrzeby wystawia e-receptę i e-zwolnienie. Jeśli postawienie diagnozy jest niemożliwe, zaleca osobistą wizytę w przychodni.

Bez wychodzenia z domu pacjent może również przedłużyć receptę, np. na zażywane leki stałe. Prośba o ponowną receptę, wysłana z konta pacjenta na platformie MyDr, trafia do Gabinetu drWidget. Wstępnie weryfikuje ją pielęgniarka, następnie przekazuje do lekarza. Jeśli prośba pacjenta zostanie pozytywnie rozpatrzona, lekarz zdalnie wystawi e-receptę, a kod dostępu do niej pojawi się w szczegółach zgłoszenia na platformie MyDr.

Osoby posiadające własne konta na mydr.pl mogą przeglądać dostępne terminy wizyt lekarskich i zdalnie się umawiać. W historii odbytych wizyt znajdą szczegółowe informacje na ich temat, dotyczące wystawionych recept, zaleceń lekarza itp.

Dodatkowo, pacjenci mają do dyspozycji mobilną aplikację MyDr, z funkcjami umawiania/ odwoływania wizyt, zmiany podstawowych danych użytkownika, zgłaszania uwag i pomysłów. Aplikację można pobrać za darmo ze sklepów Google Play i App Store.

Poinformuj pacjentów o platformie MyDr! Niech zalogują się do swojego zdrowia! (Konto można założyć pod adresem mydr.pl albo poprzez aplikację mobilną).