Interaktywny generator formularzy, synchronizacja kalendarza dostępnego w programie z kalendarzem MacOS i Google, możliwość podpisywania wymaganych zgód na tablecie – to kilka nowości, które w ostatnim czasie pojawiły się w dr100, czyli innowacyjnym programie do prowadzenia placówek stomatologicznych. Szczegóły w artykule.

Przypomnijmy krótko: dr100 to program rekomendowany przez lekarzy stomatologów, dedykowany zarówno pojedynczym gabinetom, jak i większym klinikom stomatologicznym. Szereg zaawansowanych narzędzi, w które został wyposażony, pozwala na kompleksowe zarządzanie placówką w części medycznej i administracyjnej. Mowa o takich narzędziach, jak np. wizualny diagram zębowy, interaktywna karta periodontologiczna, baza leków i interakcji, wielofunkcyjny grafik pracy, moduł magazynowy i rozliczeniowy. Dr100 jest najlepszą odpowiedzią na potrzeby lekarzy wynikające z nabierającej tempa cyfryzacji służby zdrowia – już teraz w prosty i wygodny sposób umożliwia wystawianie elektronicznych recept i zwolnień.

Program dostępny jest w dwóch wersjach: przeglądarkowej (pod adresem www.dr100.pl) oraz mobilnej (aplikację można pobrać stąd). Obie wersje są nieustannie rozwijane i wzbogacane o nowe funkcje i udogodnienia. Dzisiaj przedstawiamy nowości, które w ostatnim czasie pojawiły się w dr100.

Pierwsza z nich to synchronizacja kalendarza dostępnego w programie z kalendarzem MacOS i Google. Dzięki synchronizacji lekarz nie musi każdorazowo logować się na swoim koncie w dr100, aby przejrzeć swój grafik pracy. Wystarczy, że uruchomi kalendarz MacOS albo Google (na telefonie albo komputerze) i już może zweryfikować terminy umówionych wizyt.

Druga nowość w dr100 to interaktywny generator formularzy. Od teraz możliwe jest tworzenie „od podstaw” formularzy, idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb i oczekiwań użytkowników programu. Generator dostępny jest w sekcji „Administracja”, rubryce „Formularze”.

Trzecia z nowości wspomnianych na wstępie to możliwość podpisywania na tablecie wymaganych zgód, w tym m.in. zgody na przetwarzanie danych osobowych, na leczenie stomatologiczne czy chirurgiczne. Funkcjonalność była już dostępna w aplikacji mobilnej dr100 na urządzenia z systemem iOS; teraz mogą z niej korzystać także użytkownicy tabletów z systemem Android. Od niedawna aplikacja mobilna oferuje również moduł bezpiecznego dodawania nowych pacjentów. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć tutaj.

Co jeszcze zmieniło się w programie dr100? W sekcji „Raporty” pojawiła się nowość, tj.: „Raport czasu przeznaczanego na przeprowadzanie wizyt”. Dzięki temu raportowi szybko można zweryfikować efektywność poszczególnych lekarzy pracujących w danej placówce. Oprócz tego, wprowadziliśmy do programu kilka drobniejszych zmian, m.in.: w kalendarzu zostały oznaczone dni świąteczne, a zdjęcia w kartach pacjentów można teraz przełączać w wygodny sposób – przy użyciu klawiatury. Ponadto została dodana możliwość definiowania prowizji higienistkom.

Tradycyjnie zachęcamy do wypróbowania nowości dostępnych w programie dr100. O kolejnych nowych funkcjonalnościach poinformujemy już wkrótce.